Lé Miserablé
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lé Miserablé

under construction
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Aktivitets Konkurrance - Præmier at hente!!
Plots og Relationer til Alexander EmptyFre Apr 18, 2014 7:54 am af Isaak

» karakter godkendelse af Isaak
Plots og Relationer til Alexander EmptyTors Apr 17, 2014 8:03 pm af Isaak

» Bonjour Ma Passion //xxx//
Plots og Relationer til Alexander EmptySøn Mar 03, 2013 9:51 pm af Ma'lakel Lemoris

» Marvaless Just... Marvaless?
Plots og Relationer til Alexander EmptyOns Feb 13, 2013 2:48 pm af Quinn O'conner

» Why did you leave me
Plots og Relationer til Alexander EmptyLør Feb 09, 2013 10:23 pm af Quinn O'conner

» Quinn O'Conner
Plots og Relationer til Alexander EmptyLør Feb 02, 2013 9:26 pm af Ma'lakel Lemoris

» (Indsæt kreativt navn her) ^^'
Plots og Relationer til Alexander EmptyFre Dec 07, 2012 1:41 pm af Riley Noir

» Kold Basement, Empty House, Bloodred Attic
Plots og Relationer til Alexander EmptyTirs Okt 30, 2012 4:35 pm af Olga

» Karakterbeskrivelse: Beth Lavelle
Plots og Relationer til Alexander EmptyMan Okt 22, 2012 5:02 pm af Ahngel

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Aktivitets Konkurrance - Præmier at hente!!
Plots og Relationer til Alexander EmptyTirs Okt 02, 2012 7:49 pm af Ma'lakel Lemoris
Aktivitets Konkurrance - Præmier at hente!!


Hej elskede brugere på LM!

Siden har været meget stille siden sommerferien, det skyldes blandt andet at folk har haft skole og en masse andet at se til. Derfor prøver vi nu at puste ild i flammerne ved at afholde en lille konkurrance!

Konkurrance Regler & Hvad handler det om?:

Jo, nu skal i høre. Konkurrencen handler i og for sig om at få så mange brugere ind på siden så muligt. Pin og plag jeres venner og veninder! Få dem til at sende en PM til mig hvor de siger hvem der lokkede dem på siden! Den der for de fleste brugere herover vinder selvfølgelig, men der er en god trøste præmie til anden pladsen og tredje pladsen!

Skriv nedenunder dette indlæg at du melder dig til! Så vi ved hvem der er med og hvem der ikke er :)!
For at få så mange medså muligt, starter konkurrencen først når mindst 5 personer har skrevet sig op til den! :)

Note: Vi vil gerne have at de brugere der kommer her også er interesseret i at …

Kommentarer: 4

 

 Plots og Relationer til Alexander

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Alexander
Nyfødt Myndling
Alexander


Antal indlæg : 11
Join date : 31/07/12
Bopæl: : Verden er hans hjem.

Plots og Relationer til Alexander Empty
IndlægEmne: Plots og Relationer til Alexander   Plots og Relationer til Alexander EmptyFre Aug 03, 2012 7:41 pm

RELATIONER OG PLOT's
til alexander montré


Jeg ønsker plot til min nyskabte dæmon. Der bliver ikke krævet urimelig meget, men jeg vil have noget at spille på og andet end lange beskrivelser om hvor fantastisk din karakter er, det tvivler jeg oprigtig ikke på. Selvfølgelig skal du også blive inde i din karakter og ikke lade dine handlinger ske ud fra dine egne ønsker og handlinger.

Idéer til relationer:
  • Butiks/afdelings chef: Alexander er ejer af "Montré Male" og søger derfor en butiks/afdelings chef. Vedkommende kan både være en mand og en kvinde, men personen skal være effektiv, ikke stille for mange spørgsmål, kunne klare sværer situationer på egen hånd og snerre når det er nødvendigt.

  • Forretningspartner: En hver forretningsmand har kontakter ude omkring i verden og en af disse hemmelige kontakter kan du blive. Har du noget der kunne være interessant for Montré eller ønsker du at få ryddet nogle af vejen? Det er alle forretninger her tales om, ikke kun dem der handler om døde genstande og moneter, men også levende væsner. Skriv et ønske og der bliver kigget på det.

  • Rival: En hver person har rivaler og hvorfor skulle Alexander være en undtagelse? Hvis du ønsker at gøre livet surt for Montré familien på den ene eller anden måde (for eksempel ved drab, forhindring af vare der kommer frem til deres destination) så skriv endelig! Bare husk at det er med livet som indsats og måske lykkes det alligevel ikke din karakter?

  • Ven - Venner er ikke noget Alexander gør sig i, men måske kan han finde en der er præcist det han manglede. Noget der kan få ham til at være knap så stiv og lukket. Et eller andet sted må der være en, men tro ikke at det sker over en dag.


BEMÆRK!
1. Denne søgning er den eneste for Alexander, derfor kan der altid skrives her i, også selvom den er lidt gammel og ubrugt. Nye ønske relationer og andet vil blive opdateret her under.
2. Relationer er ikke plots, ergo betyder det ikke at det er noget der SKAL ske, men noget der KAN ske, alt afhængigt af handlingerne i trådens gang.
(3). Jeg har en del ting at lave for tiden, hvilke også kan læses i en fraværs tråd, så jeg vil ikke svare så hurtig her, så vær venligst lidt tålmodige!
Tilbage til toppen Go down
Brutus
Nyfødt Myndling
Brutus


Antal indlæg : 20
Join date : 31/07/12
Bopæl: : PARIS, i gader samt gyder, forladte huse og hotelværelser når han får dem tilbudt

Plots og Relationer til Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: Plots og Relationer til Alexander   Plots og Relationer til Alexander EmptyFre Aug 03, 2012 7:45 pm

Jeg er frisk, dog ved jeg ikke helt vor Brutus vil passe ind i din søgning?
Tilbage til toppen Go down
Riley Noir
Nyfødt Myndling
Riley Noir


Antal indlæg : 21
Join date : 02/08/12
Bopæl: : Hun har ikke noget fast sted at bo lige i øjeblikket.

Plots og Relationer til Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: Plots og Relationer til Alexander   Plots og Relationer til Alexander EmptyFre Aug 03, 2012 8:29 pm

Riley ville nok ikke passe ind som ven, da hun er halvblods.. medmindre det ikke gør din karakter noget. Men hvis hun på nogen måde kan bruges som rival eller fjende, må du endelig sige til!(:
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Nyfødt Myndling
Alexander


Antal indlæg : 11
Join date : 31/07/12
Bopæl: : Verden er hans hjem.

Plots og Relationer til Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: Plots og Relationer til Alexander   Plots og Relationer til Alexander EmptyFre Aug 03, 2012 9:59 pm

Brutus: Jeg har en idé, du må endelige sige hvis du har ændringer, ikke vil eller noget andet. Planen lyder som følgende: En af Alexanders bekendtskaber ønsker ham død og har derfor bestilt Brutus til at tage sig af jobbet for en fin sum. Ikke imponerende, men nok til at Brutus har påtaget sig arbejdet. Målet befinder sig i Montrés Male, hvor din karakter så tager hen for at likvidere min, hvilke så mislykkes. Muligvis fordi Alex har fået nys om at der muligvis ville komme en lejemorder? Anyways, så ser Alex noget i Brutus og forsøger at give ham en erstatning for den pris der var sat på hans hoved, muligvis overbetaling. Det er jo så op til dig om han tager imod og så må vi finde ud af hvad historien mere skal fortsætte med.

Riley: Det vil være meget kendt hvis den svage halvblods får den store stygge ulv til at blive blød, næsten for kliché, men det kan jo ske. Hvad der ellers er af idéer ved jeg ikke. De kan selvfølgelig også ved et tilfælde møde hinanden, men så tror jeg der bliver nød til at være noget der tvinger dem sammen, for Alex er lidt høj på hatten. Halvblods kræ er ikke lige ham.
Tilbage til toppen Go down
Brutus
Nyfødt Myndling
Brutus


Antal indlæg : 20
Join date : 31/07/12
Bopæl: : PARIS, i gader samt gyder, forladte huse og hotelværelser når han får dem tilbudt

Plots og Relationer til Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: Plots og Relationer til Alexander   Plots og Relationer til Alexander EmptyFre Aug 03, 2012 10:04 pm

Det lyder faktisk ikke helt dumt;)
jeg ku godt være med på den, og det ku jo være Brutus ku være en fyr du måske selv ville bbruge i fremtiden?
mit spørgsmål er så bare, om du vil lave det selvom jeg ved du har travlt. Men jeg er efter min egen mening ikke den bedste til at starte op, derudover ved jeg ikke hvordan det sku starte?
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Nyfødt Myndling
Alexander


Antal indlæg : 11
Join date : 31/07/12
Bopæl: : Verden er hans hjem.

Plots og Relationer til Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: Plots og Relationer til Alexander   Plots og Relationer til Alexander EmptyFre Aug 03, 2012 10:07 pm

Det var tanken, at de så kunne få skabt en kontakt Alex (eller Brutus) kunne bruge hvis det blev nødvendigt.
Jeg skal nok lave emnet, men det bliver nok først i morgen eller sådan noget. Skal nok forsøge at skynde mig
Tilbage til toppen Go down
Brutus
Nyfødt Myndling
Brutus


Antal indlæg : 20
Join date : 31/07/12
Bopæl: : PARIS, i gader samt gyder, forladte huse og hotelværelser når han får dem tilbudt

Plots og Relationer til Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: Plots og Relationer til Alexander   Plots og Relationer til Alexander EmptyFre Aug 03, 2012 10:09 pm

Hm det lyder godt, og bare tag dig god tid ikke noget med at stresse,
Ja Brutus ku godt ha brug for ham et par gange vis han endte i en knibe:) han er trods alt efterlyst i et hel land
Tilbage til toppen Go down
Riley Noir
Nyfødt Myndling
Riley Noir


Antal indlæg : 21
Join date : 02/08/12
Bopæl: : Hun har ikke noget fast sted at bo lige i øjeblikket.

Plots og Relationer til Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: Plots og Relationer til Alexander   Plots og Relationer til Alexander EmptySøn Aug 05, 2012 8:58 am

Alexander: Ja, det ville helt klart være en kliché, men som du siger er Alexander lidt høj i hatten, og så gætter jeg på, at han ikke ligefrem ville vælge en Halvblods som sin ven. Dog - som du selv siger - kunne det vel ske.

Ang. deres møde, kunne Rily jo altid få øje på Alexander, og hvis han har noget af værdi - stjæle det. Så ville han i hvert fald - uønsket, dog - være nødt til at komme i kontakt med hende, såfremt han gerne vil have tilbage, hvad der så ville være blevet taget fra ham. (-:
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Nyfødt Myndling
Alexander


Antal indlæg : 11
Join date : 31/07/12
Bopæl: : Verden er hans hjem.

Plots og Relationer til Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: Plots og Relationer til Alexander   Plots og Relationer til Alexander EmptySøn Aug 05, 2012 10:25 am

Det lyder som en fin idé! Måske er det ikke så vigtigt for ham at få præcist genstanden tilbage, men nærmere at vise at den lille frille ikke skal få lov til at tage fra Åh Store Alexander
Kunne jeg lokke dig til at lave? Som du kan læse, skal jeg lave til Brutus og jeg har ikke oceaner af tid lige for tiden.
Tilbage til toppen Go down
Riley Noir
Nyfødt Myndling
Riley Noir


Antal indlæg : 21
Join date : 02/08/12
Bopæl: : Hun har ikke noget fast sted at bo lige i øjeblikket.

Plots og Relationer til Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: Plots og Relationer til Alexander   Plots og Relationer til Alexander EmptySøn Aug 05, 2012 9:48 pm

Præcis! Han må vel i forvejen se ned på hende, da hun er halvblod, og dermed vil det kun gøre det værre, at hun vover at stjæle fra "Åh Store Alexander"

Jeg kan godt gøre det i morgen engang. Du får et link (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Plots og Relationer til Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: Plots og Relationer til Alexander   Plots og Relationer til Alexander Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Plots og Relationer til Alexander
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alexander Montré

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Lé Miserablé :: Off-Game Informationer. :: The Crimson Masquerade.-
Gå til: