Lé Miserablé
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lé Miserablé

under construction
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Aktivitets Konkurrance - Præmier at hente!!
Min Skygge EmptyFre Apr 18, 2014 7:54 am af Isaak

» karakter godkendelse af Isaak
Min Skygge EmptyTors Apr 17, 2014 8:03 pm af Isaak

» Bonjour Ma Passion //xxx//
Min Skygge EmptySøn Mar 03, 2013 9:51 pm af Ma'lakel Lemoris

» Marvaless Just... Marvaless?
Min Skygge EmptyOns Feb 13, 2013 2:48 pm af Quinn O'conner

» Why did you leave me
Min Skygge EmptyLør Feb 09, 2013 10:23 pm af Quinn O'conner

» Quinn O'Conner
Min Skygge EmptyLør Feb 02, 2013 9:26 pm af Ma'lakel Lemoris

» (Indsæt kreativt navn her) ^^'
Min Skygge EmptyFre Dec 07, 2012 1:41 pm af Riley Noir

» Kold Basement, Empty House, Bloodred Attic
Min Skygge EmptyTirs Okt 30, 2012 4:35 pm af Olga

» Karakterbeskrivelse: Beth Lavelle
Min Skygge EmptyMan Okt 22, 2012 5:02 pm af Ahngel

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Aktivitets Konkurrance - Præmier at hente!!
Min Skygge EmptyTirs Okt 02, 2012 7:49 pm af Ma'lakel Lemoris
Aktivitets Konkurrance - Præmier at hente!!


Hej elskede brugere på LM!

Siden har været meget stille siden sommerferien, det skyldes blandt andet at folk har haft skole og en masse andet at se til. Derfor prøver vi nu at puste ild i flammerne ved at afholde en lille konkurrance!

Konkurrance Regler & Hvad handler det om?:

Jo, nu skal i høre. Konkurrencen handler i og for sig om at få så mange brugere ind på siden så muligt. Pin og plag jeres venner og veninder! Få dem til at sende en PM til mig hvor de siger hvem der lokkede dem på siden! Den der for de fleste brugere herover vinder selvfølgelig, men der er en god trøste præmie til anden pladsen og tredje pladsen!

Skriv nedenunder dette indlæg at du melder dig til! Så vi ved hvem der er med og hvem der ikke er :)!
For at få så mange medså muligt, starter konkurrencen først når mindst 5 personer har skrevet sig op til den! :)

Note: Vi vil gerne have at de brugere der kommer her også er interesseret i at …

Kommentarer: 4

 

 Min Skygge

Go down 
ForfatterBesked
Ma'lakel Lemoris
Admin
Ma'lakel Lemoris


Antal indlæg : 73
Join date : 23/05/11
Bopæl: : Frankrig - Lejlighed.

Min Skygge Empty
IndlægEmne: Min Skygge   Min Skygge EmptyTirs Nov 22, 2011 7:29 pm

Skygge



- Til en aflevering hvor hoved emnet skulle være 'identitet'.

Skygge
Af Anne-Dorthe S. Hansen

Jeg er en blanding imellem intethed og uvirkelig nutid. Mine farver er hverken alt for lyse eller alt for mørke, og selvom jeg ikke er opstemt af glædes vædde, er jeg alligevel heller ikke fuldstændig pessimistisk i min portraktion af dig. Har vi da ikke alle sammen noget vi gerne vil skjule bag låste døre? Man kan kun lige nøjagtig skimme det fra imellem de stålgrå tremmer, hvis altså du kniber øjnene godt sammen og bruger din fantasi.
Som nævnt er mine farver ikke alt for lyse, men heller ikke alt for mørke. Jeg lever i al neutralitet med min egen indre balance. Min sanitet balancere dog på en livlig knivspids, og jeg kan hurtigt splitte mig fra alle vinde, eller rettere sagt, det kan min sindsro. Nuancerne i mig er så kaotiske at jeg nogle gange heller ikke selv helt kan se dem. Men jeg ved de er der, for de er en fast del af dig og mig. Ligesom mine farver der pare sig med deres faste elskerinder; solen, som er min yndige, varme, brud, og månen, som er min koldhjertede elskerinde, der blot ønsker at fratage mig rigdom og livsglæde, frem for at dele begge med mig.
Jeg er dem begge utro, for jeg har en tredje cordisanne, faktisk mange tusinderne. De er der når du tænder for stik kontakten. Så lyser de op som en million stjerner på nattehimmelen, mine ulyksalige bejlere der aldrig helt kan nå mig. Men disse, de kan nå mig, jovist de kan nå mig.
Jeg er så tæt på dem at jeg tit helt forsvinder. De overmander mig og så bliver jeg blændet af deres usympatiske stråler, og fortaber mig i dem. De kan have forskellige styrker og værdier, men jeg elsker dem alle sammen lige højt, selvom denne kærlighed opløser mig.
Der er tider hvor jeg ønsker at fravælge dig, og gerne vil fri af dig. Jeg har tillidsfuldt brugt mine dage på at imitere hver enkel handling du laver, ved at bruge de farver som mine elskere giver mig. Lige fra at du løber med mig som følge, til at du sammenfletter mig med en anden ved kødelig konrakt. Åh, hvor ville jeg gerne være fri fra dig, men uden mig ville du jo aldrig kunne klare dig, kunne du vel? Derfor vil jeg tage mig af dig, og guide dig når du har brug for det. For jeg elsker dig, åh, ved Gud hvor jeg elsker dig! Du er min fødselstvilling, du skabte mig i det sekund du kom til verden, og jeg er dit lille barn, din søn og datter, din incest-affærer da vi ligeledes er elskere; for jeg er med dig når du åbner dig for din arts fælde.
Åh, jeg elsker dig, ved Gud hvor jeg dog elsker dig!
Jeg er din skygge. Ikke nogen andres. Jeg vil ligeledes afspejle dine utilgivelige personlighedstræk; skrækkelige jantelovs tanker, og liderlige fantasier. Jeg er dig i din allermest korrupte form, og du kender mig slet ikke! Du kender slet ikke dig selv, gør du vel? Din stakkel. Men bare rolig, for jeg kan fortælle dig om alting. Ved hjælp af en stemme i dit indre vil jeg hviske ukristelige velsignelser til dig, fortælle dig hvor meget bedre du er end nogen af de andre; du er så dyrebar, så smuk, så uvurderlig smuk. Det er de andre ikke! Og hvorfor kan de ikke se hvor dejlig du er?! De burde jo tilbede dig, min elskede. De burde ligge med dig hver nat, omfavne dig, og kysse dig.
Men du forstår det jo slet ikke, du ved ikke hvem du er. Og hvordan skulle du også vide det, du er jo så sårbar, så naiv og dum. Hvis ikke jeg fulgte dig heletiden, jamen hvordan skulle du så nogensinde blive til noget. At ’stå på egne ben’, det er ikke noget for dig, det ved du jo godt. Du kan ikke.
Kan ikke, kan ikke. Det er det jeg fortæller dig, men du er jo også ufattelig intelligent. Så dejlig, så perfekt. Hver ting du gør kopierer jeg, netop fordi du er så på perfekt: vi er perfekte!
Jeg elsker dig. Hvorfor kan du ikke bare lade mig komme fri? Du ved jo godt at du ikke kan lige hende overfor dig i klassen, så lad mig da løbe frit fra tungens stumme fængsel, så skal jeg nok ordne det hele. Lad mig fortælle hende hvad du egentlig mener om hendes nye taske, og åndssvage usammenhængende argumenter for, hvorfor netop den taske er så meget flottere end alle andres! Men det er nu også en fin taske, den har et sjovt motiv, og er meget pænere end din taske, er den ikke?
Hun er også klogere end dig, hun har prøvet mere og ved bedst, ikke sandt? Sæt du dig hellere ned, og så lader vi hende snakke. Du kan jo ikke noget alligevel, du ved jo slet ikke hvem du er.
For du kender ikke mig, jeg som er dit skygge-jeg.
Tilbage til toppen Go down
 
Min Skygge
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Lé Miserablé :: Off-Game Informationer. :: Det Sorte Kapel.-
Gå til: