Lé Miserablé
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lé Miserablé

under construction
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Aktivitets Konkurrance - Præmier at hente!!
Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyFre Apr 18, 2014 7:54 am af Isaak

» karakter godkendelse af Isaak
Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyTors Apr 17, 2014 8:03 pm af Isaak

» Bonjour Ma Passion //xxx//
Søger emnepartner - kom glad!(: EmptySøn Mar 03, 2013 9:51 pm af Ma'lakel Lemoris

» Marvaless Just... Marvaless?
Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyOns Feb 13, 2013 2:48 pm af Quinn O'conner

» Why did you leave me
Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyLør Feb 09, 2013 10:23 pm af Quinn O'conner

» Quinn O'Conner
Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyLør Feb 02, 2013 9:26 pm af Ma'lakel Lemoris

» (Indsæt kreativt navn her) ^^'
Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyFre Dec 07, 2012 1:41 pm af Riley Noir

» Kold Basement, Empty House, Bloodred Attic
Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyTirs Okt 30, 2012 4:35 pm af Olga

» Karakterbeskrivelse: Beth Lavelle
Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyMan Okt 22, 2012 5:02 pm af Ahngel

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Aktivitets Konkurrance - Præmier at hente!!
Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyTirs Okt 02, 2012 7:49 pm af Ma'lakel Lemoris
Aktivitets Konkurrance - Præmier at hente!!


Hej elskede brugere på LM!

Siden har været meget stille siden sommerferien, det skyldes blandt andet at folk har haft skole og en masse andet at se til. Derfor prøver vi nu at puste ild i flammerne ved at afholde en lille konkurrance!

Konkurrance Regler & Hvad handler det om?:

Jo, nu skal i høre. Konkurrencen handler i og for sig om at få så mange brugere ind på siden så muligt. Pin og plag jeres venner og veninder! Få dem til at sende en PM til mig hvor de siger hvem der lokkede dem på siden! Den der for de fleste brugere herover vinder selvfølgelig, men der er en god trøste præmie til anden pladsen og tredje pladsen!

Skriv nedenunder dette indlæg at du melder dig til! Så vi ved hvem der er med og hvem der ikke er :)!
For at få så mange medså muligt, starter konkurrencen først når mindst 5 personer har skrevet sig op til den! :)

Note: Vi vil gerne have at de brugere der kommer her også er interesseret i at …

Kommentarer: 4

 

 Søger emnepartner - kom glad!(:

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Riley Noir
Nyfødt Myndling
Riley Noir


Antal indlæg : 21
Join date : 02/08/12
Bopæl: : Hun har ikke noget fast sted at bo lige i øjeblikket.

Søger emnepartner - kom glad!(: Empty
IndlægEmne: Søger emnepartner - kom glad!(:   Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyMan Aug 06, 2012 9:39 pm

Well, overskriften siger jo sig selv. Jeg søger en at emne med aka. en emnepartner. Jeg har ikke rigtig nogle konkrete plots eller ønsker, omkring hvad emnet/emnerne skal handle om, hvilket er lidt sørgeligt, eftersom jeg foretrækker at emne med netop et plot. Så, jeg håber, at I har nogle kreative idéer, eller også må vi jo finde ud af et eller andet sammen. Og jeg skal såmænd nok lave emnet, hvis det viser sig, at I skulle være interesserede.


Jeg har nogle ganske få krav, jeg lige er nødt til have med.. bare, så I ved, hvad I går ind til.. haha.

1: Well, for det første så ser jeg gerne, at min emnepartners indlæg ikke er alt for fyldt med stavefejl. Jeg vil hverken virke ond, afvisende eller noget andet i den stil, men det er nu engang, sådan jeg fortrækker det, og det håber jeg, at I kan bære over med.

2: For det andet, er punktumer et minimum. Og det hænger en smule sammen med ovenstående, da min emnepartners indlæg helst skal være forståelige, hvis I forstår hvad jeg mener. Undskyld igen, men sådan foretrækker jeg det altså.

3: Indlæggende - både mine og min emnepartners indlæg skal helst være omkring 15-20 linjer. Og det er egentlig ikke så meget igen. Hvis vi tæller den her med, har jeg fx. allerede skrevet omkring 13. Men I har forstået hvad jeg mener. Indlæg med en okay længde, så man har noget at "svare" på.

Det var vist det. Jeg håber ikke, at jeg fik jer skræmt væk. Skriv endelig!(:
Tilbage til toppen Go down
Umbra
Nyfødt Myndling
Umbra


Antal indlæg : 10
Join date : 06/08/12

Søger emnepartner - kom glad!(: Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emnepartner - kom glad!(:   Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyOns Aug 08, 2012 8:23 pm

Jeg vil da gerne prøve mit held med en anden Half-breed

Jeg vil sige at jeg er nogenlunde god til at sætte punktummer, jeg har nogle stavefejl hist og her, men kun når jeg skynder mig frygtelig meget ^^
Og det med at skrive nok linjer tror jeg nok at jeg kan klare, hvis du giver mig noget at skrive til.
Tilbage til toppen Go down
Riley Noir
Nyfødt Myndling
Riley Noir


Antal indlæg : 21
Join date : 02/08/12
Bopæl: : Hun har ikke noget fast sted at bo lige i øjeblikket.

Søger emnepartner - kom glad!(: Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emnepartner - kom glad!(:   Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyTors Aug 09, 2012 7:11 pm

Det lyder godt! Har du nogle kreaive idéer til et plot? n.n
Tilbage til toppen Go down
Umbra
Nyfødt Myndling
Umbra


Antal indlæg : 10
Join date : 06/08/12

Søger emnepartner - kom glad!(: Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emnepartner - kom glad!(:   Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyTors Aug 09, 2012 7:19 pm

Sådan noget må du ikke spørge om så tidligt om morgnen! xD

Men… Nu ved jeg ikke helt med plot som sådan… For nu er de begge jo ikke særlig gamle xD Så det må vel komme an på hvordan de overhovedet mødes… Om du stjæler fra mig eller noget i den dur
Har du selv nogle idéer, for jeg er lidt tør på plot afdelingen her for tiden… .__.
Tilbage til toppen Go down
Riley Noir
Nyfødt Myndling
Riley Noir


Antal indlæg : 21
Join date : 02/08/12
Bopæl: : Hun har ikke noget fast sted at bo lige i øjeblikket.

Søger emnepartner - kom glad!(: Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emnepartner - kom glad!(:   Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyTors Aug 09, 2012 8:07 pm

Jeg tog chancen, eftersom mit ur siger 22:06 på nuværende tidspunkt xD

Hmm.. Hvordan er Umbra som person? (:
Tilbage til toppen Go down
Umbra
Nyfødt Myndling
Umbra


Antal indlæg : 10
Join date : 06/08/12

Søger emnepartner - kom glad!(: Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emnepartner - kom glad!(:   Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyTirs Aug 14, 2012 7:30 pm

Jeg må lige undskylde for min komplet glemsomme natur .__.
Troede at jeg havde skrevet noget, men jeg må ha klikket forkert eller noget…

Men Umbra er en svær person at forklare, ligesom så mange andre er (^^), eftersom han er lidt af en skiftende person, alt afhængig af omgivelserne.
Så jeg vil sige at han har nogle få personligheder som er alle steder, han er rimelig flabet, har svært ved at se det alvorlige i situationen, men ellers en ganske flink fyr… Hvis du altså kan overbevise ham om at du ikke vil ham noget ondt
Tilbage til toppen Go down
Riley Noir
Nyfødt Myndling
Riley Noir


Antal indlæg : 21
Join date : 02/08/12
Bopæl: : Hun har ikke noget fast sted at bo lige i øjeblikket.

Søger emnepartner - kom glad!(: Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emnepartner - kom glad!(:   Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyLør Aug 18, 2012 5:25 pm

Haha, det er okay

Well, Riley ville nok alligevel ikke være en reel trussel, hvis det kom til stykket.. du har ikke nogle specielle ønsker til, hvad der skal foregå i emnet, vel? (:
Tilbage til toppen Go down
Umbra
Nyfødt Myndling
Umbra


Antal indlæg : 10
Join date : 06/08/12

Søger emnepartner - kom glad!(: Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emnepartner - kom glad!(:   Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyLør Aug 18, 2012 6:13 pm

Det jeg nok ønsker mest, er nok at de mødes

Hvilket jo nok skal ske xD

Men ellers... Så næh, jeg har ingen bestemte ønsker til hvad der skal ske i emnet som sådan^^
Tilbage til toppen Go down
Riley Noir
Nyfødt Myndling
Riley Noir


Antal indlæg : 21
Join date : 02/08/12
Bopæl: : Hun har ikke noget fast sted at bo lige i øjeblikket.

Søger emnepartner - kom glad!(: Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emnepartner - kom glad!(:   Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyTirs Sep 04, 2012 8:30 pm

Jamen, skal vi så ikke bare springe ud i det? (:

- Og undskyld mit sene svar, jeg har haft utroligt travlt her på det sidste (:
Tilbage til toppen Go down
Umbra
Nyfødt Myndling
Umbra


Antal indlæg : 10
Join date : 06/08/12

Søger emnepartner - kom glad!(: Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emnepartner - kom glad!(:   Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyOns Sep 05, 2012 7:36 pm

Det er okay

Men vil du kunne lave det, eller vil du hellere have at jeg skal lave det? Hvis du stadig har travlt altså ^^'
Tilbage til toppen Go down
Riley Noir
Nyfødt Myndling
Riley Noir


Antal indlæg : 21
Join date : 02/08/12
Bopæl: : Hun har ikke noget fast sted at bo lige i øjeblikket.

Søger emnepartner - kom glad!(: Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emnepartner - kom glad!(:   Søger emnepartner - kom glad!(: EmptySøn Sep 16, 2012 2:21 pm

Du må meget gerne lave det!(:
Tilbage til toppen Go down
Umbra
Nyfødt Myndling
Umbra


Antal indlæg : 10
Join date : 06/08/12

Søger emnepartner - kom glad!(: Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emnepartner - kom glad!(:   Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyMan Sep 17, 2012 8:00 am

Jeg kan ikke love for kvaliteten, da starten på ingen måde specialitet...

Desuden så smutter jeg på studietur i næste uge, så når jeg har lavet emnet, så svarer jeg ikke lige med det samme^^'
Tilbage til toppen Go down
Riley Noir
Nyfødt Myndling
Riley Noir


Antal indlæg : 21
Join date : 02/08/12
Bopæl: : Hun har ikke noget fast sted at bo lige i øjeblikket.

Søger emnepartner - kom glad!(: Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emnepartner - kom glad!(:   Søger emnepartner - kom glad!(: EmptyMan Sep 17, 2012 12:33 pm

Det er helt iorden!(:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger emnepartner - kom glad!(: Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emnepartner - kom glad!(:   Søger emnepartner - kom glad!(: Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Søger emnepartner - kom glad!(:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Lé Miserablé :: Off-Game Informationer. :: The Crimson Masquerade.-
Gå til: